Bluehost خدمات میزبانی
نوشته شده توسط : Rebin admin

آیا می خواهید از خواندن صرف نظر کنید و به بهترین گزینه های من برسید؟ بهترین ثبت کننده دامنه برای اکثر افراد Bluehost است (با میزبانی یک دامنه رایگان دریافت کنید).

من در طول این سالها از ثبت کننده دامنه های مختلف استفاده کرده ام. با برخی از آنها ، من واقعاً تجربه فوق العاده ای داشتم. این هیچ چیز چشمگیر نیست ، فقط سرویس جامد است. من توانستم دامنه ای را که دوست داشتم با قیمت مناسب پیدا کنم و به دام بیندازم. همه چیز خیلی سریع با کار بسیار اندکی که انجام دادم به سرعت پیش رفت.

همچنین برخی از ثبت کننده های دامنه وجود دارد که دیگر هرگز از آنها استفاده نمی کنم.

بنابراین در حالی که به نظر می رسد همه ثبت کنندگان دامنه یک چیز را ارائه می دهند ، تفاوت های مهمی وجود دارد. به من اعتماد کن.

برای کمک به یافتن راه حلی مناسب برای شما ، لیستی از هفت بهترین ثبت کننده دامنه را گردآوری کرده ام. به خواندن ادامه دهید تا نظرات عمیق هر یک و راهنمای خریدار کوتاه را بیابید تا به شما در انتخاب خود کمک کند.

بیایید کار را شروع کنیم تا بتوانید در اسرع وقت مقدار زیادی در دامنه خود قفل کنید.

اگر جستجوی شما برای ثبت نام دامنه بخشی از ماموریت بزرگتری برای راه اندازی وب سایت جدید است ، با Bluehost همراه شوید.

Bluehost در درجه اول یک شرکت میزبانی است ، اما آنها خدمات ثبت دامنه را نیز ارائه می دهند.

مشاوره با نیل پاتل
ببینید چگونه آژانس من می تواند حجم زیادی از ترافیک را به وب سایت شما هدایت کند

SEO - باز کردن حجم عظیمی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
بازاریابی محتوا - تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
رسانه های پولی - استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.
رزرو یک تماس

با این حال ، امتیاز واقعی رفتن با Bluehost دامنه رایگان به مدت یک سال است که از برنامه های میزبانی مشترک و وردپرس آنها استفاده می کنید.

برای دریافت وب سایت جدید به صورت آنلاین ، به میزبانی و نام دامنه نیاز دارید. با Bluehost ، می توانید هر دو را با یک خرید دریافت کنید.

این نه تنها راحت است - نیازی به میزبانی از یک ارائه دهنده و نام دامنه از طرف دیگر ندارید - این نیز واقعاً یک معامله عالی است.

با Bluehost ، می توانید هر چیزی را که نیاز دارید با حداقل 2.95 دلار در ماه تهیه کنید. به عنوان خواننده سایت من ، یک معامله منحصر به فرد دریافت خواهید کرد:

پیشنهاد نیل پاتل از طریق Bluehost برای بهترین ثبت کننده دامنه
به طور معمول میزبانی چندان ارزان نیست. و از آنجا که Bluehost نام دامنه رایگان ارائه می دهد ، حداقل در سال اول 10-15 دلار دیگر صرفه جویی می کند.

راه اندازی و جهت گیری بسیار ساده است ، حتی اگر قبلاً چنین کاری انجام نداده اید. فقط برنامه میزبانی مورد نظر خود را انتخاب کنید و صفحه بعدی به شما امکان ایجاد یک دامنه جدید را می دهد.

Bluehost سپس جستجو می کند تا ببیند آیا خانه دلخواه شما در وب موجود است. اگر چنین است ، مرحله بعدی فقط وارد کردن اطلاعات پرداخت و تماس است و همه چیز آماده است.

به علاوه ، اگر نیاز به ساخت سریع سایت خود دارید ، Bluehost نیز می تواند در آنجا بسیار کمک کند. آنها طیف گسترده ای از الگوهای سایت ، وب سایت اختصاصی خود و نصب وردپرس با یک کلیک را ارائه می دهند.

کل فرایند به همین سادگی است. از هیچ چیز به وب سایت کاملاً میزبانی شده و آماده به کار در دامنه رویایی خود در عرض چند دقیقه بروید.

علاوه بر همه اینها ، Bluehost به شما ابزارهای رایگان برای هدایت ترافیک به سایت شما ، بهبود عملکرد و تقویت امنیت می دهد:

داشبورد مدیریت دامنه بصری
به روز رسانی خودکار وردپرس
گواهی SSL رایگان
شبکه تحویل محتوا رایگان (CDN)
تمدید خودکار
پشتیبانی 24 ساعته متخصص
پایگاه دانش سلف سرویس
من واقعا Bluehost را برای سایت های جدید دوست دارم زیرا بسیار مراقبت می کند. گواهی SSL رایگان و CDN را با هر کلیک یکبار فعال کنید. برای بهره مندی از افزایش سرعت و امنیت سایت ، نیازی به پیکربندی هیچ یک از آن ها ندارید.

با گزینه های دیگر ، ممکن است مجبور شوید این ویژگی ها را به تنهایی تنظیم کنید ، که ممکن است پیچیده باشد. و ممکن است هزینه اضافی داشته باشند ، در حالی که هر دو به صورت رایگان در Bluehost پخته می شوند.

همه اینها با قیمتی واقعاً آسان بلعیده می شود. میزبانی مشترک و وردپرس از 2.95 دلار در ماه برای یک دوره سه ساله شروع می شود. با میزبانی مشترک ، شما هنوز هم می توانید دامنه رایگان را تنها با یک تعهد یک ساله دریافت کنید ، اما قیمت ماهانه به 4.95 دلار در ماه افزایش می یابد.

Bluehost قیمت میزبانی را برای بهترین ثبت کننده دامنه به اشتراک گذاشت
توجه داشته باشید ، شما نمی توانید یک دامنه رایگان با گزینه های میزبانی قوی تر Bluehost مانند VPS ، وردپرس اختصاصی یا مدیریت شده دریافت کنید.

اما برای اکثر افرادی که می خواهند وب سایت جدید خود را به واقعیت تبدیل کنند ، این برنامه ها به احتمال زیاد قدرت و مسئولیت بیشتری نسبت به هزینه ای است که شما می خواهید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید هزینه تمدید دامنه خود از طریق Bluehost است. آن سال اول رایگان است ، اما بعد از آن برای شما هزینه دارد - اما آن زمان هم گران نیست.

افزونه های سطح بالا مانند .com ، .net ، .biz و .org بین 15.99 تا 18.99 دلار در سال تمدید می شوند. این هنوز قیمت قابل توجهی است ، به خصوص اگر سایت دامنه شما بسیار محبوب شود.

همین امروز با Bluehost ثبت نام کنید و نام دامنه خود را برای اولین سال رایگان دریافت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: